Tik auksti, tik auksti, pat negribās jokot par nēģeriem un izlikties par skarbo tipu.
Jā, es saprotu, ka ir +5 grādi un tas nav nemaz tik traki, bet esmu ļoti salīgs. NU UN!


Jebkurā gadījumā, par ļaunu nenāks apkopot dažas idejas cīņai ar šo bezdievīgo +5 grādu aukstumu un necilvēcīgajiem laika apstākļiem.

1. Neesi idiots. Šis punkts ir vienmēr aktuāls, bet šoreiz tas jāapskata saaukstēšanās kontekstā. Es to pieminu, jo es esmu idiots. Katru reizi, kad sāk sāpēt kakls, es domāju:"Meh, pāries rītdien, nekas īpašs." Liela kļūda. Tas vienmēr ir kaut kas īpašs.  Jūties kaut nedaudz apslimis - dari kaut ko. Tējas, siltākas drēbes, metaamfetamīni vitamīni un dekatilēns, sālsūdens, jebkas, lai tikai nesaslimtu.

2. Izmazgā vienreiz tos sasodītos cimdus! Nē, nopietni, piesvīduši cimdi no pagājušā gada daudz sliktāk saglabā siltumu.

3. Ēd kā lācis pirms ziemas miega, kā Adele Makdonaldā, kā latvietis tipiskā dzimšanas dienas ballītē. Jā, es zinu, ka jūs no rīta nevarat neko ieēst, man arī nelien iekšā. Traucē arī tas fakts, ka nekā ēdama mājās nav, bet tomēr ir 140 %-īcigi skaidrs, ka paēdis cilvēks ir aukstum-noturīgāks un laimīgāks. (ceru, ka šo blogu nelasa Trešās Pasaules valstīs)

4. Runājot par laimi.. Sūtiet dirst ziemas depresiju! Priecīgāks skats uz dzīvi ir emocionālais prezervatīvs - tas pasargā no daudzām kaitēm. Depresīvi cilvēki vairāk slimo, vairāk salst, Ziemassvētkos saņem vistizlākās dāvanas un nekad neatrod Roltonā divas garšvielu paciņas.

5. Lai kaut cik veiksmīgi tiktu galā ar 4. punktu, ir jāmīl sevi. Ir daudz iemeslu to darīt, bet es nosaukšu vēl vienu iemeslu sevi neheitot - efektivitāte. Citi vienmēr mācēs heitot tevi labāk, nekā tu pats, ļauj viņiem darīt savu darbu, bet pats dari savu.

6. Ziemā problēmas sagādā telpu vēdināšana, īpaši, ja jums ir vecie, aizlīmētie logi. Es vēdināšanu aizvietoju ar ozona lampas dedzināšanu reizi divās nedēļās. Biežāk nē. Gaiss paliek tāds.. ozonīgs. Katrā paziņu lokā atradīsies viens cilvēks ar ozona lampu, aizņemies to.  Biežāk gan to sauc par kvarca lampu, bet es tomēr mācos komunikāčos, so.. 


7. Neesi antibiotiku kretīns. Antibiotikas ir efektīvas pret baktērijām, bet ne pret vīrusiem. Antibiotikas idiota rokās ir kā grānata mērkaķim. Tas novājina imunitāte and then you're screwed.











Leave a Reply